Comunicat entrades Atlético Levante UD-Hércules CF

El Levante UD comunica que dissabte que ve no es vendran entrades en la taquilla de la Ciutat Esportiva per al partit que enfrontarà a l'Atlético Levante UD i a l'Hércules CF pel fet que s'ha completat l'aforament per a l'afició visitant amb les localitats de cortesia que se li han facilitat al club alacantí.

Per això, l'accés al partit estarà limitat als aficionats de l'Hércules CF que hagen adquirit l'entrada de cortesia facilitada pel Levante UD a l'Hércules CF i als abonats del Levante UD que podran accedir de manera gratuïta presentant l'abonament de la present temporada 2019-20.

Consuelo Llobell i Carla García, Falleres Majors de València, acudiran a la projecció de 'Maneras de Vivir' en l'ABC Park

La Fundació del Levante UD exercirà este diumenge 23 de febrer d'amfitrió d'unes invitades molt especials per a la segona projecció del documental 'Maneras de Vivir' en els Cines ABC Park. Consuelo Llobell i Carla García, Fallera Major i Fallera Major Infantil de València 2020, i els seus respectives Falleres d'Honor, estaran presents des de les 12:30 hores en la...

Toni Herrero, convocat per la Selecció espanyola Sub-19 per al partit amistós davant de Dinamarca

El jugador de l'Atlético Levante UD, Toni Herrero, ha sigut convocat per la selecció espanyola Sub-19 per al partit amistós que jugaran enfront de Dinamarca el pròxim 26 de febrer a les 11 hores en les instal·lacions del Pinatar Arena, Múrcia. Prèviament, el lateral granota es concentrarà amb el combinat nacional el següent dilluns 24 de febrer.