Comunicat Oficial del Consell d´Administració del Levante UD, SAD

Atención, la fecha de publicación de esta noticia es: 05/06/2008 16:40h.
El Consell d'Administració del Levante UD, SAD comunica:

1- Que el màxim accionista i President del Club ha informat este Consell de l'acord privat i firmat, pendent de la seua elevació a públic, sobre la transmissió del 70,3% d'accions de l'entitat a un grup inversor.

2- Que l'acord contempla la salvaguarda dels interessos de l'entitat i del seu futur social, esportiu i econòmic.

3- En el moment que l'acord siga elevat a públic, serà definitiu.

4- Que la identitat del grup inversor, així com el contingut de l'acord, són confidencials per així exigir-ho el dit grup, sense perjuí que el grup comprador ho faça públic en el moment i forma que considere.

Pla de treball del Levante UD (26 d´octubre a 1 de novembre)

DILLUNS21:00 hores. Levante UD-RC Celta (El Madrigal)DIMARTS10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIMECRES17:00 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIJOUS10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIVENDRES10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DISSABTE10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIUMENGE18:30 hores. Granada CF-Levante UD