Comunicat oficial del Levante UD i la Fundació Cent Anys

El Levante UD i la Fundació Levante Cent Anys han decidit establir les següents mesures preventives d'acord amb les recomanacions de les autoritats sanitàries del Govern d'Espanya en referència al COVID-19, que se sumen a les adoptades per la Real Federació Espanyola de Futbol i LaLiga.

Les mesures adoptades són:

-Els entrenaments del Levante UD, Levante UD Femení, Levante UD Femení B, Atlético Levante i Levante UD Futbol Sala se celebraran a porta tancada de forma íntegra des de hui fins a, com a mínim, el dilluns 23 de març. En relació a la cobertura mediàtica, el club facilitarà fotografies i vídeos de les sessions del primer equip masculí.

-També se suspenen les entrevistes i rodes de premsa amb qualsevol àrea i estaments del club com a mínim fins al 23 de març. El departament de comunicació proveirà als mitjans de material informatiu dels distints equips de l'entitat.

-No hi haurà compareixences de jugadors i tècnics ni en sala de premsa ni en zona mixta els dies de partit que es juguen a porta tancada. El departament de comunicació proveirà als mitjans de material informatiu dels distints equips de l'entitat.

-Per el moment, el Levante UD es veu obligat a suspendre tots els actes externs institucionals, comercials, promocionals etc. relacionats amb primer equip, filial, femení i futbol sala

- Se suspenen tots els entrenaments de tots els equips d'Escola, tant masculina com femenina, des de hui i fins com a mínim el 23 de març.

-Se suspenen tots els entrenaments de totes les seccions de la Fundació del Levante UD Cent Anys, així com tota l'activitat esportiva, des de hui i fins com a mínim el 23 de març.

-El Levante UD, atenent a les mesures recomanades pel Ministeri de Sanitat i seguint les directrius dels servicis mèdics, ha realitzat un document intern per a tots els empleats de l'entitat amb indicacions preventives per a intentar pal·liar esta emergència sanitària.

El Levante UD agraïx la comprensió, predisposició i col·laboració de tots per a afrontar esta situació tan excepcional i informarà de possibles variacions conforme vagen desenrotllant-se els esdeveniments.

El Levante UD Femení fitxa a la portera María Valenzuela per dos temporades

El Levante UD s'ha fet amb els serveis de la portera María Valenzuela (Churriana de la Vega, Granada, 26-11-2002) per a convertir-se en futbolista del primer equip femení durant les pròximes dos temporades. La portera recala procedent del Granada CF.María Valenzuela ha defensat la porteria del Granada CF en els dos anteriors exercicis, quedant-se a un punt de l'ascens a...

Viola Calligaris, nova futbolista del Levante UD

El Levante UD i Viola Calligaris (Lucerna, Suïssa, 17-03-1996) han arribat a un acord per a que la jugadora es convertisca en futbolista granota per a les doss pròximes temporades. La defensa aterra en el primer equip femení llevantinista des del Valencia CF.Calligaris va aterrar en la Primera Iberdrola en 2017 per a recalar en les files de l'Atlético de...