Comunicat oficial del Levante UD i la Fundació Cent Anys

El Levante UD i la Fundació Levante Cent Anys han decidit establir les següents mesures preventives d'acord amb les recomanacions de les autoritats sanitàries del Govern d'Espanya en referència al COVID-19, que se sumen a les adoptades per la Real Federació Espanyola de Futbol i LaLiga.

Les mesures adoptades són:

-Els entrenaments del Levante UD, Levante UD Femení, Levante UD Femení B, Atlético Levante i Levante UD Futbol Sala se celebraran a porta tancada de forma íntegra des de hui fins a, com a mínim, el dilluns 23 de març. En relació a la cobertura mediàtica, el club facilitarà fotografies i vídeos de les sessions del primer equip masculí.

-També se suspenen les entrevistes i rodes de premsa amb qualsevol àrea i estaments del club com a mínim fins al 23 de març. El departament de comunicació proveirà als mitjans de material informatiu dels distints equips de l'entitat.

-No hi haurà compareixences de jugadors i tècnics ni en sala de premsa ni en zona mixta els dies de partit que es juguen a porta tancada. El departament de comunicació proveirà als mitjans de material informatiu dels distints equips de l'entitat.

-Per el moment, el Levante UD es veu obligat a suspendre tots els actes externs institucionals, comercials, promocionals etc. relacionats amb primer equip, filial, femení i futbol sala

- Se suspenen tots els entrenaments de tots els equips d'Escola, tant masculina com femenina, des de hui i fins com a mínim el 23 de març.

-Se suspenen tots els entrenaments de totes les seccions de la Fundació del Levante UD Cent Anys, així com tota l'activitat esportiva, des de hui i fins com a mínim el 23 de març.

-El Levante UD, atenent a les mesures recomanades pel Ministeri de Sanitat i seguint les directrius dels servicis mèdics, ha realitzat un document intern per a tots els empleats de l'entitat amb indicacions preventives per a intentar pal·liar esta emergència sanitària.

El Levante UD agraïx la comprensió, predisposició i col·laboració de tots per a afrontar esta situació tan excepcional i informarà de possibles variacions conforme vagen desenrotllant-se els esdeveniments.

Gran acolliment de la campanya Granotes solidaris que s'amplia fins dimarts que ve. Participa!

El Levante UD i la Fundació Levante UD Cent Anys volen agrair la solidaritat de totes les persones que estan participant de manera molt activa en la campanya Granotes solidaris amb la qual, gràcies a les donacions econòmiques rebudes, es comprarà material sanitari per a la Sanitat Pública valenciana, que serà entregat en coordinació amb la Generalitat Valenciana, i per...

El Levante UD i la Fundació Cent Anys t´inviten a participar en la campanya Granotes solidaris. Fes la teua donació!

El Levante UD i la Fundació del Levante UD 'Cent Anys' et conviden a participar en la campanya solidària "Granotes solidaris" amb la finalitat que pugues fer la teua donació econòmica per a la compra de material sanitari per a la Sanitat Pública Valenciana, que serà entregat en coordinació amb la Generalitat Valenciana, i per a ajudar als centres de...