Skip to main content
Fútbol Base
Agulló, Iván i Álvaro Traver defenen l´elàstica de la Selecció valenciana Sub-18 com a titulars davant de Cantàbria
There are no reactions yet. Be the first!

Tres dels quatre jugadors juvenils del Levante UD, després de la recuperació d'Álvaro Traver, que finalment es van desplaçar en el dia d'ahir a Gijón amb la Selecció valenciana Sub-18 per a la disputa de la segona fase del Campionat Nacional, han botat al terreny de joc com a titulars per a enfrontar-se a Cantàbria.

Pedro Agulló, Iván López i Álvaro Traver són els tres llevantinistes que des de fa escassos minuts estan defenent l'elàstica valenciana en este important encontre. Per la seua banda, Jero haurà d'esperar la seua oportunitat des de la banqueta.