Skip to main content
Primer Equip
Ahir es va presentar el tom III de ?Historia del Levante UD. 1939-1969, de Vallejo a Orriols?
There are no reactions yet. Be the first!

El tom III de “Historia del Levante UD. 1939-1969, de Vallejo a Orriols” de l'editorial l'Oronella, ja ha vist la llum i ahir dijous es presentava en l'Ateneu Marítim.

El tercer volum de l'obra de Felip Bens i José Luis García Nieves aborda les tres apassionants dècades entre la fusió del Levante FC i el Gimnàstic en 1939 fins al trasllat a Orriols del Levante UD, en 1969, en més de 800 pàgines i 500 imatges que posen cara a tots els jugadors d'estos 30 anys i a cada racó de Vallejo, escenari mític del llevantinisme.

El Levante UD va estar representat pel president Quico Catalán, el president d'Honor, Paco Fenollosa, els consellers Ramón Vilar i Javier Martínez, el director de Comunicació i Relacions Externes, Alberto Gil i el jugador de la primera plantilla Vicente Iborra.