Skip to main content
Levante UD
Alba Redondo i Irene Guerrero, convocades per la Selecció espanyola davant Moldàvia
There are no reactions yet. Be the first!

La migcampista Irene Guerrero i la davantera Alba Redondo del Levante UD Femení han sigut convocades per la Selecció espanyola absoluta per al partit davant Moldàvia del pròxim 19 de setembre, valedor per a la classificació de l'Eurocopa 2022. El partit tindrà lloc en la capital moldava Chisinau.