Skip to main content
Fútbol Base
Alejandro Martínez, convocat per a exercitar-se amb la Selecció valenciana Sub-12
There are no reactions yet. Be the first!

El jugador de les categories de formació del Levante UD, Alejandro Martínez, ha sigut convocat per la Selecció valenciana per a exercitar-se demà dimarts amb el combinat Sub-12 en el Camp La Forana d'Alginet.

Esta sessió de treball que donarà començament a les 16 hores servirà per a ultimar els detalls de la disputa del XIX Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques que se celebrarà del 12 al 16 de maig en Miranda del Ebro (Burgos).