Skip to main content
Fútbol Base
Alejandro Martínez va participar amb la Selecció valenciana en el seu partit davant de Navarra
There are no reactions yet. Be the first!

Alejandro Martínez, jugador aleví del Levante UD, va participar en la vesprada d'ahir en l'encontre que va disputar la Selecció valenciana Sub-12 davant de Navarra, corresponent al XIX Campionat d'Espanya de Seleccions autonòmiques celebrat en Miranda de l'Ebre (Burgos).

Els valencians es van imposar als navarresos en estos quarts de final de la competició, per la qual cosa es van classificar entre els quatre millors equips d'Espanya.

El llevantinista Alejandro Martínez va defendre l'elàstica valenciana botant al terreny de joc en substitució d'un dels seus companys.

Andalusia els espera en semifinals.

Fotografia: FFCV