Skip to main content
Femení
Alexia i Nerea s´exerciten amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Alèxia i Nerea van començar en el dia d'ahir la concentració amb la Selecció espanyola Sub-19. El combinat nacional va iniciar ahir a la vesprada les segones jornades de treball de l'any a sis setmanes de la seua posada de llarg en la ronda Elit davant d'Escòcia, Itàlia i Rússia.

Ambdós jugadores tornaran a València el dimecres després de l'esmorzar.