Skip to main content
Femení
Alèxia, Nerea i Ruth ja preparen amb la seua Selecció els compromisos del cap de setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Alexia i Nerea, ja es troben a Rússia amb la Selecció espanyola Sub-19 per a la disputa de la ronda Elit de classificació per a l'Europeu de Turquia.

El conjunt espanyol s'ha exercitat en el dia de hui en els camps de Sputnik Sochi Sport per a ultimar els detalls de cara al primer duel que li enfrontarà a Itàlia el dissabte a les 12 h. Rússia, el dilluns 2 a les 12 hores i Escòcia, el dijous a les 16 hores, seran les següents rivals del combinat nacional en esta ronda.

Per la seua banda, Ruth García va viatjar en el dia d'ahir amb la Selecció absoluta a Alemanya, on dissabte que ve, a les 16 hores, les d'Ignacio Quereda s'enfrontaran a la selecció amfitriona en el partit corresponent a la Fase de Classificació del Campionat d'Europa. Les espanyoles han treballat este matí en les instal·lacions esportives del Sport-Club Käfertal i tornaran als entrenaments demà a partir de les 16 hores en el Carl-Benz Stadion.