Skip to main content
Fútbol Base
Alicia González, convocada amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Alicia González, ha sigut convocada per la Selecció espanyola Sub-19 per a exercitar-se la setmana que ve amb el combinat nacional en Las Rozas.

Així, la llevantinista haurà d'estar dilluns que ve a les 17 hores en l'aeroport de Barajas per a seguir les directrius del seleccionador. L'equip realitzarà entrenaments des del dilluns fins al dijous dia 15, quan està previst la tornada de les jugadores a les seues respectives ciutats.