Skip to main content
Femení
Alicia González, convocada amb la Selecció Sub-19, i Anabel Martínez i Neus Motoso, amb la Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Alicia González ha sigut convocada per als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-19, que se celebraran del 8 a l'11 de setembre en Las Rozas.

La jugadora llevantinista haurà d'estar el dilluns 8 d'agost en la dàrsena d'autobusos de la Terminal 4 de l'Aeroport de Barajas (Madrid) per a desplaçar-se a la Ciutat Esportiva de Las Rozas, on, junt amb les seues companyes, quedarà concentrada a les ordes del Seleccionador.

Així mateix, les futbolistes Anabel Martínez i Neus Motoso també es desplaçaran a Madrid dilluns que ve dia 1 després de ser convocades per als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-17. Estes sessions de treball se celebraran de l'1 al 4 de setembre en Las Rozas.