Skip to main content
Atlético Levante UD
Álvarez Escobar, designat per a dirigir el partit del Levante UD B enfront del Pego CF
There are no reactions yet. Be the first!

Miguel Ángel Álvarez Escobar ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre que disputarà diumenge que ve el Levante UD B enfront del Pego CF en la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista a partir de les 11:30 hores.

Este àrbitre valencià ja va ser l'encarregat d'impartir justícia en el partit celebrat en la primera volta entre estos dos equips i que va acabar amb victòria visitant per 0-1. Aquell compromís ha sigut l'únic que Álvarez Escobar ha dirigit a algun d'estos conjunts en la present temporada. El col·legiat ha arbitrat 8 encontres en l'exercici vigent, que han conclòs amb tres triomfs locals, un visitant i quatre empats.

Durant la passada campanya, Álvarez Escobar va dirigir el mateix número de partits del Grup 6 de Tercera Divisió que van finalitzar amb sis victòries locals, un empat i una derrota. En la temporada 06/07 va arbitrar 15 partits (7 victòries locals, 6 empats i dos triomfs visitants); en la 05/06, 13 encontres que van acabar amb set victòries per als de casa, dos visitants i quatre empats; mentres que en la 04/05 va arbitrar un total de 16 partits que van concloure amb 6 triomfs per als de casa, dos per als visitants i huit empats.

Diumenge que ve, este col·legiat estarà assistit en les bandes per Leyva García i Romero López.