Skip to main content
Primer Equip
Álvarez Izquierdo dirigirà el partit Real Saragossa-Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Álvarez Izquierdo serà el col·legiat encarregat de dirigir l'encontre Real Saragossa - Levante UD que es disputa dissabte que ve 15 de gener a les 18 hores en La Romareda.

Este col·legiat, del comité català, ja ha dirigit als llevantinistes en la present temporada, tant en Lliga com en Copa del Rei. En la competició domèstica ho va fer en la victòria davant de l'Atlètic de Madrid, per 2-0, i va amonestar Nano, Xavi Torres, Javi Venta, Rubén i Robusté, mentres que en el torneig del K.O. ho va fer en la volta dels setzens de final de la Copa de S.M. El Rei que va enfrontar a Levante UD i Xerez CD en el Ciutat de València, amb resultat final de 1-2.

En la campanya 07/08, va arbitrar el xoc davant del Recreatiu de Huelva a casa, amb resultat advers per als granotes de 0-2.

En la 06/07, va impartir justícia en dos ocasions, en el Levante UD-RCD Mallorca (0-1) i en el triomf històric en el Santiago Bernabéu davant del Real Madrid (0-1).

Anteriorment, en la temporada 05/06, el col·legiat català també va arbitrar l'encontre Polideportivo Ejido-Levante UD (0-0) i el Levante UD-Real Valladolid (2-1).

En la present temporada, Álvarez Esquerre ha arbitrat 10 encontres, que s'han saldat amb 6 victòries locals, 2 empats i 2 victòries visitants. A més ha mostrat 33 targetes als locals per 37 als visitants, amb una mitjana de 7 targetes per partit i hi ha assenyalat 3 penals, dos favorables als locals i un altre per als visitants.

Alfonso J. Álvarez Izquierdo estarà assistit en les bandes per José Gallego García (Comité Murcià) i Antonio Marañón Cantón (Comité Andalús), mentres que de quart àrbitre actuarà Daniel Sánchez Maroto (Comité Basc).