Skip to main content
Fútbol Base
Álvaro Payá, convocat amb la Selecció valenciana Sub-16 per a la Fase Final del Campionat de Seleccions autonòmiques
There are no reactions yet. Be the first!

El jugador de les categories de formació del Levante UD, Álvaro Payá, ha sigut convocat per la Selecció valenciana Sub-16 per a disputar la Fase Final del II Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques ,que se celebrarà a Gijón del 20 al 22 de maig.

Els futbolistes estan citats demà dimecres a les 10:30 hores en el Camp Mundial 82 de Catarroja per a realitzar l'últim entrenament previ al campionat.

El primer compromís dels valencians es disputarà el divendres a les 19:30 hores davant d'Astúries. En cas de jugar la Final, esta tindrà lloc el diumenge a les 12 hores enfront del vencedor del Galícia-Balears.