Aminata Diallo, fitxatge per al Levante UD Femení al mercat d'hivern
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení ha aconseguit els servicis d'Aminata Diallo (Grenoble, França, 03-04-1995). La futbolista francesa, d'ascendència guineana, es desenvolupa en la posició de centrecampista, té experiència a la Finetwork Lliga F després de militar a l'Atlético de Madrid i el seu darrer club va ser el París Saint-Germain. Es compromet amb el club granota fins a final de temporada, més una altra opcional.
Formada a les categories inferiors de l'Olympique de Lyon, Diallo ha pertangut a l'elit francesa a clubs com l'Arras, Guingamp i Paris Saint-Germain. Al conjunt parisenc es va proclamar campiona de la Copa francesa el 2018, mentre que la temporada anterior va aconseguir la final de la UEFA Women's Champions League, encara que el seu equip no va poder superar el Lyon. La migcampista també ha jugat com a cedida a l'Utah Royals de la NWSL i a l'Atlético de Madrid. Al club blanc-i-roig va arribar al mercat del gener del 2021 i, en aquell temps, malgrat patir una lesió, es va proclamar campiona de la Supercopa d'Espanya de Clubs, precisament davant del Levante UD.
Diallo té una experiència de 135 partits disputats només a la lliga francesa, torneig en què va anotar cinc gols. A Champions, el seu bagatge és de 22 partits jugats. D'altra banda, ha sigut internacional amb l'absoluta de França set vegades i es va proclamar campiona d'Europa el 2013 amb la Sub19, en una final guanyada per 2-0 a Anglaterra en la que es va anotar una diana.