Skip to main content
Femení
Anabel, convocada amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora llevantinista Anabel Martínez ha sigut convocada per la Selecció espanyola Sub-17 per a la Fase de Preparació i Minitorneig corresponent al III Campionat d'Europa Femení de la dita categoria, que se celebraran respectivament del 10 al 18 d'octubre en Las Rozas i del 19 al 28 d'octubre en Mogosoaia (Romania).

Anabel es concentrarà a Madrid el divendres 10 d'octubre per a la preparació, i s'anirà amb la selecció a Romania el diumenge 19 d'octubre.

Els partits del Minitorneig són els següents:

21 d'octubre -15 hores-

Espanya-Croàcia

23 d'octubre -11 hores-

Romania-Espanya

26 d'octubre -13 hores-

Espanya-Gales