Skip to main content
Fútbol Base
Anabel Martínez, convocada per a entrenar amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Femení B, Anabel Martínez, ha sigut convocada per a exercitar-se la setmana que ve amb la Selecció espanyola Sub-17. La futbolista, una de les habituals del combinat nacional, haurà d'estar dilluns que ve dia 2, a les 17 hores, en la dàrsena d'autobusos de la terminal 4 de l'Aeroport de Barajas per a dirigir-se amb la resta de convocades a la Ciutat del Futbol de Las Rozas, escenari on es realitzaran els entrenaments.

Les sessions de treball d'este combinat tindran lloc els dies 2, 3, 4 i 5 i la tornada d'Anabel a València està previst després de l'esmorzar d'esta última jornada.