Anabel Martínez i Naiara Veus es concentraran esta vesprada amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!
Les jugadores del Levante UD Femení, Anabel Martínez i Naiara Ves, partiran esta vesprada cap a Madrid per a concentrar-se amb la Selecció espanyola Sub-19 fins a dimecres que ve.
Ambdós futbolistes s'exercitaran amb el dit combinat en la Ciutat de Futbol de Las Rozas.