Skip to main content
Fútbol Base
Anabel Martínez i Neus Motoso, convocades amb la Selecció espanyola Sub-17 per a jugar davant de Suïssa
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores de les categories de formació del Levante UD Femení, Anabel Martínez i Neus Motoso, han sigut convocades per la Selecció espanyola Sub-17 per a la disputa de dos encontres amistosos que se celebraran els dies 3 i 5 de març.

Per a això, estes dos futbolistes hauran d'estar diumenge que ve en Las Rozas per a posar-se a les ordes del Seleccionador nacional.

Els partits se celebraran davant de Suïssa els dies 3 i 5 en Las Rozas, a les 12 i a les 18 hores, respectivament.