Skip to main content
Fútbol Base
Anabel Martínez i Neus Motoso, convocades per a disputar el II Campionat d´Europa Femení Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Femení B, Anabel Martínez i Neus Motoso, han sigut convocades per la Selecció espanyola Sub-17 per a la fase de preparació i la disputa del II Campionat d'Europa Femení, que se celebrarà del 3 a l'11 d'abril en Eupen i Visé (Bèlgica).

Ambdós futbolistes es concentraran el pròxim dia 27 en Las Rozas, on s'exercitaran fins al 2 d'abril en sessions de matí i vesprada. L'expedició es desplaçarà a Bèlgica un dia després per a la disputa del mencionat campionat on les espanyoles tindran el calendari següent:

5 d'abril

18 h. Espanya-Anglaterra (Eupen)

7 d'abril

14:30 h. Bèlgica-Espanya (Visé)

10 d'abril

16 h. Espanya-República Txeca (Visé)

La tornada a Espanya s'efectuarà el dissabte 11 d'abril.