Anabel Martínez i Neus Motoso jugaren amb Espanya davant d´Anglaterra
There are no reactions yet. Be the first!
Les dos integrants del Femení B, Anabel Martínez i Neus Motoso, que des del passat 27 de març es troben concentrades amb la Selecció espanyola Sub-17 per a la disputa a Bèlgica del II Campionat d'Europa Femení, van participar diumenge passat en el primer encontre de la dita competició que els va enfrontar a Anglaterra.
Les espanyoles van véncer per 2-0. Anabel va disputar els noranta minuts, mentres que Neus va ser partícip del joc des del minut 72.
Hui dimarts, el combinat nacional jugarà un nou compromís, esta vegada davant de Bèlgica, a les 14:30 hores en Visé.