Skip to main content
Femení
Andrea Esteban anota dos gols amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Paula Guerrero i Andrea Esteban, van participar en l'encontre que va disputar en la jornada d'ahir la Selecció espanyola Sub-17 corresponent a la ronda Elit de l'Europeu de Nyon.

El combinat nacional es va enfrontar a Sèrbia i va véncer de manera contundent per 7-2. La llevantinista Andrea Esteban va anotar dos dels set gols que va marcar la Selecció.

El pròxim compromís de les de Jorge Vilda es disputarà el dijous a les 18 hores davant de Txèquia en la Ciutat del Futbol de Las Rozas.