Skip to main content
Femení
Andrea Esteban entra en la convocatòria de l´encontre davant del FC Barcelona
There are no reactions yet. Be the first!

Andrea Esteban hui ha somrist al conéixer que està dins de les 18 jugadores esmentades per a l'encontre de demà davant del FC Barcelona. La jove jugadora va patir el passat mes de novembre una fractura en el terç distal del ràdio amb desplaçament i ja ha rebut l'alta mèdica.

Gràcies al treball dels fisioterapeutes de l'equip, Luis Beltrán i Carlos Navarro, Andrea ha evolucionat de manera molt favorable en les últimes setmanes i la incorporació al treball del grup ha sigut més que positiva.

La de Terol està inclosa, per tant, en la llista de convocades per a l'encontre de demà que està composta per Paños, Nuria, Sonia Prim, Ruth, Sandra Castelló, Neus, Andrea, Mariajo, Alicia, Nerea, Peque, Anabel, Alharilla, Alba, Mariví, Buceta, Bernauer i Sheila.