Skip to main content
Femení
Andrea Esteban, María Miret i Paula Guerrer, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Andrea Esteban, María Miret i Paula Guerrer participaran del 5 al 7 de març en els entrenaments que realitzarà la Selecció espanyola Sub-17 en Las Rozas.

El Levante UD Femení, amb la citació d'estes tres futbolistes, es convertix en el club que més jugadores aportarà a les sessions de treball que realitzarà este combinat nacional.