Skip to main content
Femení
Andrea Esteban, María Miret i Paula Guerrero, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Andrea Esteban, María Miret i Paula Guerrero, han sigut convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-17 del 12 al 14 de març en la Ciutat del Futbol de Las Rozas.