Skip to main content
Primer Equip
Ángel: “Cal anar a Melilla amb les mateixes ganes que si jugàrem davant d'un equip de Primera Divisió”
There are no reactions yet. Be the first!

Ángel ha accentuat el valor que adquirix l'enfrontament que el Levante afrontarà davant del Melilla adscrita al Torneig del K.O. “La Copa és molt important per als que no participem molt. És una oportunitat per a jugar. Cal aprofitar-la”, va ressaltar d'inici. L'atacant va accentuar el perfil que ha de mostrar l'esquadra blaugrana. Al seu parer, no hi ha espai per a la relaxació a pesar dels llindars que distancien als equips que contendran el dijous a les 18:00 hores. “Cal anar amb les mateixes ganes que si jugàrem davant d'un equip de Primera Divisió”. Ángel aposta per desterrar qualsevol sobresalt. “Sabem que serà un partit molt difícil. Volem fer un  bon partit allí per a evitar sorpresa”.