Skip to main content
Atlético Levante UD
Antonio López i Garabato renoven amb el Levante UD B
There are no reactions yet. Be the first!

Antonio López i Garabato han renovat una temporada més amb el Levante UD B. El primer d'ells va debutar amb el primer equip la passada campanya en el partit d'anada dels 1/16 de Final de la Copa SM El Rei, però en el mes de novembre va patir un trencament del lligament creuat anterior que li va impedir tornar a jugar abans de finalitzar la temporada.

Per la seua banda, Garabato ha disputat un total de 32 encontres amb el filial llevantinista.