Skip to main content
Primer Equip
Aranda es retira de la sessió de treball per unes molèsties en el turmell esquerre
There are no reactions yet. Be the first!

Aranda s'ha retirat de la sessió de treball que la plantilla blaugrana ha desenrotllat este matí des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. L'atacant patix un xicotet esquinç en el turmell dret. El cas s'ha produït quan el davanter es disposava a colpejar un baló sobre la porteria en un dels exercicis plantejats pel preparador blaugrana. Per la seua banda, Rafa Jordà s'ha exercitat junt amb Félix Vicente. L'ariet ha efectuat un tractament específic de recuperació després de sentir unes molèsties en el turmell dret. Marc Mateu ha abandonat amb antelació la sessió després de rebre un fort colp en el maleolo.