Skip to main content
Primer Equip
Aranda es retira de la sessió per unes molèsties en l´adductor
There are no reactions yet. Be the first!

Carlos Aranda s'ha retirat de la sessió de treball efectuada este matí en les instal·lacions de Buñol per unes molèsties en l'adductor de la cama esquerra. Després d'un primer anàlisi efectuat per Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante, s'ha estimat convenient que abandonara l'entrenament com a mesura preventiva. Per la seua banda, Koné presenta una gastroenteritis i no ha participat en la jornada de treball. Per la seua banda, Rafa Jordà i Iván es recuperen de les seues respectives malalties.