Skip to main content
Primer Equip
Aranda estarà dos setmanes de baixa per unes molèsties en l'adductor dret
There are no reactions yet. Be the first!

Carlos Aranda estarà de baixa dos setmanes per unes molèsties en l'adductor de la seua cama dreta. El futbolista va finalitzar la jornada d'ahir amb unes molèsties en eixa zona. L'ecografia efectuada confirma que Aranda patix una xicoteta lesió en el tendó de l'adductor dret.

S'estima un període de recuperació xifrat en dos setmanes. Per la seua banda, Nano i Juanlu no s'han exercitat en l'última sessió de treball de la setmana. El central s'ha sotmés a una sessió de recuperació de les molèsties en el turmell esquerre que arrossega des del partit davnant de l'Atlètic de Madrid mentres que Juanlu presenta unes molèsties en el recte anterior de la seua cama dreta.