Skip to main content
Primer Equip
Aranda tornarà demà al treball amb la resta del grup
There are no reactions yet. Be the first!

El retrobament amb les jornades de treball, després del descans programat per al dia d'ahir, en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva no ha provocat variacions substancials. Carlos Aranda i Asier del Horno s'han exercitat este matí al marge del grup. L'atacant i el lateral han completat un treball específic i personalitzat de recuperació de les malalties que els mantenen fora de la dinàmica habitual de la resta de l'equip.

Aranda presenta unes molèsties en els isquiotibials produïdes en l'enfrontament que va enfrontar al Levante i al València mentres que Del Horno patix una elongació en el soleo de la seua cama esquerra. Aranda s'integrarà demà amb la resta del col·lectiu. Per la seua banda, Juanfran s'ha retirat de la sessió per un lleu esquinç en el turmell esquerre encara que les previsions advertixen que demà podrà treballar amb la resta del grup.