Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno completa la sessió de treball en les instal.lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno ha completat la segona sessió de treball que la plantilla blaugrana ha efectuat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El defensor basc patix una inflamació del peritendó d'Aquil·les com a conseqüència d'un forta colp produït en el transcurs del xoc entre el Real Saragossa i el Levante en el feu de La Romareda, tal com va confirmar l'ecografia practicada en la jornada d'ahir per Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante.

No obstant això, Del Horno ha participat activament en la totalitat de la pràctica desenrotllada en l'entrenament a porta tancada programat per al dia de hui per Luis García. Per la seua banda, Munúa, amb una sobrecàrrega en el solege esquerre, ha alternat un tractament específic de fisioteràpia amb distints exercicis personalitzats de porteria baix la supervisió de Pepe Martínez Puig. El preparador madrileny ha aprofitat la intimitat de la sessió per a incidir en qüestions tecnicotàctiques de cara al compromís que el llevant afrontarà dissabte que ve des de les 18:00 hores davant del Sevilla. El planter blaugrana repetirà demà sessió d'entrenament en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores.