Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno es retira de l´entrenament per una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno s'ha retirat de l'entrenament matutí que el planter ha realitzat en les instal·lacions de Buñol des de les 11.30 hores després de l'extraordinària victòria conquistada davant del Villarreal en el feu d'El Madrigal. El lateral basc ha efectuat el calfament junt amb la resta del grup, si bé el defensor s'ha retirat immediatament als vestuaris per una gastroenteritis.

Per la seua banda, Rafa Jordà seguix el procés de recuperació de la lesió en el turmell dret superant un entrenament específic junt amb Félix Vicente.