Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno no participa en el primer entrenament per unes molèsties en el tendó d´Aquil.les
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno no s'ha exercitat en la primera sessió de la setmana que el col·lectiu ha efectuat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 10:30 hores. El lateral presenta una inflamació en el tendó d'Aquil·les de la seua cama esquerra producte d'un colp en un dels entrenaments finals de la passada setmana. Asier s'ha sotmés a un pla de treball específic de recuperació d'esta malaltia.