Asier del Horno s'integra als entrenaments en la sessió matinal
There are no reactions yet. Be the first!
Asier del Horno s'ha integrat este matí als entrenaments junt amb la resta del grup. El defensor va patir una xicoteta ruptura en el soleo de la cama esquerra. La lesió es va produir en el transcurs del partit que va enfrontar al Levante i al F.C. Barcelona en l'Estadi del Camp Nou disputat dissabte passat 3 de desembre.
De fet, el lateral, que va partir aquella jornada en l'eix de la saga junt amb Sergio Ballesteros, no va poder concloure la confrontació i va ser rellevat de les seues funcions en la recta definitiva de la cita. Des d'eixa data, i després de confirmar-se l'abast de la malaltia, darrere de les proves metgesses efectuades per Rafael Plaça, cap dels servicis mèdics del Levante, el defensa basc ha treballat allunyat del col·lectiu seguint un pla específic de recuperació.