Skip to main content
Primer Equip
Ballesteros i Caicedo, advertits de sanció per al partit davant de l´At. de Madrid
There are no reactions yet. Be the first!

Ballesteros i Felipe Caicedo estan advertits de sanció per al xoc de dissabte que ve davant de l'Atlètic de Madrid, després que Estrada Fernández els mostrara cartolina groga en la jornada d'ahir, per la qual cosa al tractar-se de la quarta d'esta classe del cicle, les targetes els deixen a la vora de la suspensió.

A més, el col·legiat català també va amonestar a Cerra, per la qual cosa el llistat de jugadors amb targetes queda de la següent manera:

Nano, Rafa Jordà i Cerra, acumulen tres grogues cada un d'ells. Amb dos cartolines es troben Valdo i Xavi Torres, mentres que amb una estan Reina, Pallardó, Rubén, Sergio, Héctor Rodas, Robusté, Munúa, Javi Venta, Xisco Muñoz, Gorka Larrea i Juanfran.

D'altra banda, Luis García recupera a Juanlu, que davant de l'Hèrcules CF va haver de complir partit de sanció per acumulació de grogues.