Skip to main content
Primer Equip
Ballesteros patix un còlic nefrític i s'absenta de l'entrenament
There are no reactions yet. Be the first!

En la passada nit, del setze al dèsset d'octubre, Sergio Ballesteros va patir un còlic nefrític en el renyó dret. En primera instància, el saguer va ser atés en la porta d'urgències de la Clínica Quirón on se li van realitzar distintes proves. A les 10:30 hores d'este matí, el defensor ha visitat el servici d'urologia de la Clínica Quirón. Ballesteros ha guardat repòs absolut i s'ha absentat de l'entrenament matinal que el col·lectiu ha desenrotllat a Buñol des de les 10:00 hores. Demà està previst sotmetre el futbolista a un TAC que oferirà més informació sobre este problema renal patit pel jugador. De no mediar contratemps, podria estar a disposició de Juan Ignacio Martínez per al xoc del cap de setmana davant del Getafe.