Skip to main content
Primer Equip
Barkero completa el penúltim entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

“L'evolució és bona encara que haurem d'esperar a l'entrenament de demà per a veure les seues sensacions i si està per a competir el diumenge davant del Villarreal". Juan Ignacio Martínez amb esta argumentació es referia a l'estat físic que presenta Barkero, entre signes d'interrogació durant la totalitat de la setmana per mor de la distensió en el lligament de genoll que es va produir en el xoc davant del Màlaga en La Rosaleda del cap de setmana passat. La veritat és que Barkero, un futbolista capital en els esquemes i plantejaments del preparador llevantinista, s'ha exercitat amb la resta del grup en la penúltima sessió que la plantilla ha desenrotllat des de les 11:00 hores en l'Estadi Ciutat de València.

L'atacant basc va tornar en la jornada d'ahir als entrenaments, si bé no va completar la matinal ja que no va participar en el partit que va tancar la pràctica. Hui ha donat un nou pas al front, alimentant la seua recuperació, en una sessió amb un alt contingut tàctic. Com va succeir en el dia d'ahir el grup s'ha exercitat a porta tancada en el feu d'Orriols. Juan Ignacio Martínez ha ultimat la planificació del partit davant del Villarreal en la més estricta intimitat. El preparador ha incidit en qüestions tàctiques i ha treballat l'estratègia. El col·lectiu tancarà demà els entrenaments de la present setmana des de les 11:00 hores en l'Estadi Ciutat de València.