Barkero i Martins reprenen els entrenaments encara que no conclouen la sessió
There are no reactions yet. Be the first!
Barkero i Martins han représ els entrenaments en la segona jornada de la present setmana. Els dos jugadors han botat al verd de la Ciutat Esportiva de Buñol a les 10:30 hores junt amb la resta dels seus companys en la jornada prèvia al duel que demà enfrontarà al Levante i al Melilla de la Copa del Rei. Barkero i Martins han realitzat la pràctica totalitat de l'entrenament dissenyat per Juan Ignacio Martínez, si bé s'han retirat en la recta final de la jornada matinal. Els dos atacants presenten molèsties físiques derivades del xoc que el passat cap de setmana va enfrontar al Levante i al Barcelona en l'Estadi Ciutat de València. Per la seua banda, Gekas s'ha absentat de la jornada per un procés febril. L'atacant hel·lé s'ha personat en la Ciutat Esportiva, però ha anat al seu domicili particular.