Barkero se sotmetrà el dilluns a una ressonància magnètica per a avaluar les molèsties en els isquiotibials
There are no reactions yet. Be the first!
Barkero serà sotmés dilluns que ve a una ressonància magnètica amb la finalitat d'avaluar les molèsties musculars en els isquiotibials que van aconsellar la seua retirada en la segona mitat del partit que esta vesprada ha enfrontat al Levante i al Granada en l'Estadi Ciutat de València.