Skip to main content
Primer Equip
Basquetbol per a combatre Eolo
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante va variar el pla de treball inicialment marcat en el retrobament amb els entrenaments després de gaudir d'una jornada de descans en el dia d'ahir. El grup estava citat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva a les 10:30 hores, però les fortes ratxes de vent van impedir que el grup poguera exercitar-se sobre el camp.

Luis García va improvisar una sessió desenrotllada a cavall entre el gimnàs de la Ciutat Esportiva i el pavelló cobert de Buñol. Els jugadors desplaçats fins esta última instal·lació van canviar les porteries per les canastres i la pilota reglamentària de futbol per la bola de basket per a llançar-se en un improvisat partit que va mostrar les virtuts i carències d'alguns jugadors blaugranes en esta disciplina.

No tots els futbolistes van certificar este exercici. Els arquers van superar una pràctica personalitzada junt amb Martínez Puig. Xisco Muñoz, Javi Venta i Sergio González van realitzar carrera continua en el camp dos mentres que Rafa Jordà, amb unes angines que li van impedir participar en l'entrenament del dilluns, va complementar una activitat en el gimnàs amb uns minuts de carrera contínua. Per la seua banda, Asier del Horno va efectuar un treball específic de recuperació junt amb els fisioterapeutes. El grup es traslladarà demà a l'Estadi Ciutat de València per a treballar des de les 17:00 hores a porta tancada.