Skip to main content
Femeni B
Bermejo, Valiente, Alba i Merce tanquen la seua etapa com a granotes en el Femení B

El club vol agrair profundament la seua dedicació, professionalitat i compromís exemplar durant tot el temps que han defensat aquest escut.

There are no reactions yet. Be the first!
Comunicación

El Levante UD Femení B anuncia la marxa de quatre futbolistes que han sigut peces fonamentals en el creixement del filial i en la transmissió dels valors granotes sobre el terreny de joc. El club vol agrair profundament la seua entrega, professionalitat i compromís exemplar durant tot el temps que han defensat aquest escut.

Agraïment i trajectòria de les nostres futbolistes

  • Claudia Bermejo: Vuit anys defensant la nostra porteria i els nostres colors. Volem agrair-li el seu treball incansable, el seu compromís diari i la seua implicació en cada entrenament i cada partit. El seu esforç i dedicació sota pals han sigut un exemple constant per a totes aquelles companyes que han compartit camí amb ella. Li desitgem tota la sort en la seua pròxima etapa.

  • Nerea Marco 'Valiente': Tota una vida en l'entitat que deixa una empremta inesborrable. Ha sigut un referent absolut tant dins com fora del terreny de joc, representant a la perfecció els valors de la pedrera granota i demostrant un compromís inquebrantable fins a l'últim dia. Precisament per aquesta trajectòria impecable de més d'una dècada, Valiente recibí un especial reconeixement fa uns dies en l'acte del Club d'Empreses, on el Levante UD va homenatjar la seua fidelitat, esforç i arrelament després de tants anys de creixement esportiu i personal. Sempre formarà part d'aquesta família.

  • Mercedes Plantón 'Merce': Gràcies per fer-nos gaudir amb el teu futbol durant aquests vuit anys. La seua personalitat sobre la gespa, la seua verticalitat i aquesta gran esquerra que tantes alegries ha regalat a l'afició romandran sempre en el record de tots els que han tingut la sort de veure-la créixer i evolucionar a Buñol. Li desitgem el millor en els nous reptes que estan per vindre.

  • Alba Martí: Tres anys defensant aquest escut amb absolut orgull i exemplaritat. El club li agraeix el seu gran compromís, el seu saber estar i la seua total disposició en cada moment i situació en què l'equip ha necessitat la seua ajuda. La seua actitud diària ha sigut un reflex perfecte del que significa pertànyer a aquesta pedrera.

El Levante UD els desitja la major de les sorts en els seus pròxims reptes professionals i personals, recordant-los que Buñol i el Ciutat de València sempre seran la seua casa. Moltes gràcies per tot, granotes!