Skip to main content
Primer Equip
Bon ambient en el menjar entre la Delegació de Penyes LUD i l´Agrupació de Penyes del VCF
There are no reactions yet. Be the first!

El bon ambient ha sigut la nota predominant en el menjar que ha celebrat la Delegació de Penyes del Levante UD amb l'Agrupació de Penyes del València CF en el Restaurant l'Eriço, amb motiu del derbi.

La Delegació de Penyes llevantinista ha exercit d'amfitriona com a equip local en el partit de demà dissabte.

Tots s'han desitjat molta sort per al xoc i sobretot han brindat perquè es veja un gran espectacle tant sobre el verd com en les grades.