Skip to main content
Primer Equip
Cabral, Juanfran i Valdo reprenen el treball amb el grup
There are no reactions yet. Be the first!

Gustavo Cabral no va estar present en l'obertura de la setmana en les instal·lacions de Buñol. El defensor argentí comptava amb permís del club per a absentar-se de la sessió de treball. No obstant això, este matí s'ha reintegrat a l'activitat quotidiana junt amb la resta dels seus companys per a seguir amb els preparatius del xoc del pròxim cap de setmana davant del Sevilla en l'Estadi Sánchez Pizjuán. Cabral ha participat en l'entrenament matinal que el bloc ha efectuat des de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva. No ha sigut l'única novetat de la matinal. Juanfran i Valdo s'han exercitat després de descendir la intensitat en la jornada d'ahir que va significar el retrobament amb els entrenaments. El lateral, que no podrà estar en el partit enfront de l'entitat sevillana per acumulació de cartolines grogues, va patir una sobrecàrrega mentres que Valdo presentava un colp en el genoll i en la cuixa. Per la seua banda, Farinós s'ha exercitat al marge per unes molèsties musculars.