Skip to main content
Primer Equip
Caicedo, convocat per Equador per a la Copa Amèrica
There are no reactions yet. Be the first!

Felipe Caicedo ha sigut convocat per la selecció d'Equador per a participar en la Copa Amèrica d'Argentina 2011.

El DT Reinaldo Rueda, ha donat la llista dels 23 jugadors convocats a les 11:30 hores (hora d'Equador i 18:30 hora espanyola), per a esta gran cita que es disputarà de l'1 al 24 de juliol a Argentina.

La tricolor, que ha quedat enquadrada en el Grup B junt amb Brasil, Paraguai i Veneçuela, s'estrenarà en la competició el pròxim 3 de juliol davant del combinat paraguaià; el dia 9 s'enfrontarà a la selecció veneçolana, mentres que el 13 ho farà davant de Brasil.