Skip to main content
Primer Equip
Canvi d´escenari per a la presentació de la campanya "En Fallas, no falles"
There are no reactions yet. Be the first!

L'acte de presentació de la Campanya "En Fallas, no falles" ha patit un canvi en la ubicació en què anava a realitzar-se inicialment (Navarro Reverter, 17) i es trasllada a les dependències de l'Ajuntament de València, on se celebrarà a les 13:30 hores.

El director general del Levante UD, Emiliano Carballo, el porter de la primera plantilla Juan Luis Mora i la jugadora del Femení Laura del Río assistiran a esta presentació, organitzada per la Regidoria de Sanitat de l'Ajuntament de València i dirigida a la prevenció del consum d'alcohol en les festes falleres.

A la finalització de la presentació de la campanya, els representants llevantinistes han sigut invitats a presenciar la mascletá des del balcó d'Ajuntament.