Skip to main content
Primer Equip
Cerra es perdrà l´encontre davant de l´Eibar per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Cerra es perdrà el vinent encontre davant de l'Eibar per sanció, després que en la jornada d'ahir vera cartolina groga i al tractar-se de la quinta ocasiona suspensió.

Però a pesar d'esta baixa, la bona notícia és que Luis García recuperarà per a este diumenge als quatre jugadors que es van perdre l'encontre davant del Nàstic per sanció, per la qual cosa el tècnic madrileny tornarà a poder comptar amb Iborra, Ángel, Tena i Gorka Larrea.

En quant a la resta de la plantilla, Jorge Pina, Xisco Nadal i Geijo es troben a la vora de la suspensió amb quatre cartolines cada un d'ells; Rubén, Reina, Iborra i Del Moral tenen tres grogues en el seu compte particular; Yago, Felipe i Molinero sumen dos cartolines, mentres Robusté, Ballesteros, Pedro Vega, Adrián i Samuel només tenen una.