Skip to main content
Primer Equip
Cinc advertits de sanció per a rebre al Real Betis Balompié
There are no reactions yet. Be the first!

Gorka Larrea,Javi Guerra, Xisco Nadal, Iborra i Samuel són els jugadors advertits de sanció de la primera plantilla llevantinista per a rebre el Real Betis Balompié diumenge que ve.

Juanlu, Pau Cendrós, Cerra i Reina, compten amb 3 cartolines grogues; Rubén, Xisco Muñoz, Ángel i Pallardó tenen 2, mentres que Ballesteros, Jorge Pina, Robusté i Miguel Pérez només tenen una.

D'altra banda, Luis García recupera a Albert Serra per a esta jornada, després que complira davant del CD Castellón un partit de suspensió per acumulació de grogues.