Skip to main content
Primer Equip
Cinc jugadors advertits de sanció davant el Celta de Vigo
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García té cinc jugadors advertits de sanció per a l'encontre de diumenge que ve davant del Celta de Vigo, després que Gorka Larrea, Parri, Molinero, Samuel i Pallardó acumulen quatre cartolines grogues cada un d'ells i per tant es troben a la vora de la suspensió.

Respecte a la resta de jugadors de la plantilla llevantinista amb targetes, Ballesteros, Robusté, Geijo i Ángel tenen 3; Yago, Reina, Iborra i Cerra sumen dos; mentres que Tena, Álvaro Del Moral, Xisco Nadal, Jorge Pina i Miguel Pérez només tenen una.